آخرین خبرها

ادعیه مجرب برای رونق کسب و موفقیت در زندگی

ادعیه مجرب برای رونق کسب و موفقیت در زندگی

به شما عزیزان در یکی دیگر از پست ها و عناوین سایت دعا شفا به شما عزیزان گره گشای قوی و اسلامی شرح می دهیم که سبب می شود در درجه اول شما را از مشکلات سخت و غیرقابل حل مالی رها کرده و شما را به حاجات و خواسته هایتان می رساند.

206387063226087 ادعیه مجرب برای رونق کسب و موفقیت در زندگی
ادعیه مجرب برای رونق کسب و موفقیت در زندگی

ادعیه مجرب برای رونق کسب و موفقیت در زندگی,دعای کسب روزی,دعا کسب روزی,دعا کسب روزی حلال,دعای روزی کسب و کار,دعای برای کسب روزی حلال,دعای کسب رزق روزی,دعای برای کسب روزی,دعا برای کسب روزی حلال,دعا برای کسب روزی,دعا برای کسب روزی زیاد,دعای کسب روزی حلال,دعای کسب روزی در مغازه,دعای کسب روزی فراوان,دعای کسب روزی زیاد,دعای کسب روزی بیشتر,دعای کسب روزی برای مغازه,دعا جهت کسب روزی حلال,دعا برای کسب رزق و روزی حلال,دعای کسب رزق و روزی حلال,

ادعیه مجرب برای رونق کسب و موفقیت در زندگی

جهت جلوگیری از فقر، بخل، مرض و برای غنی شدن از نظر مادی در هر روز بین الطلوعین (بعد از طلوع فجر تا قبل از طلوع آفتاب) ۱۰ مرتبه اسم مبارک «یا باسط» خوانده شود.

هر که تا سه شب، یک در میان یعنی از شش شب سه شب خوانده شود در ثلث آخر شب با حضور قلب دست بردارد و هر شبی ۱۴۲۴ مرتبه بگوید (یا باسط) حاجتش روا می شود. خصوصاٌ به جهت معیشت گویند بسیار مجرب است.

اگر کسی در سحرگاه با طهارت (غسل کردن و وضو گرفتن) باشد دست بر آسمان بردارد و ده بار بگوید:«یا باسِطْ» و بر روی خود بمالد هرگز محتاج خلق نگردد و از غم فقر و نیازمندی خلاصی یابد و از جایی که گمان نداشته باشد نعمت یابد و روزی بر وی فراخ گردد.

اینم ببین:  دعای روزی خواستن - راز و نیاز طلب رزق

هر که معیشت تنگ شده باشد و روزگار به دشواری گذارند باید که به ذکر این اسم مداومت کند تا معیشت بر روی گشاده گردد.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *