آخرین خبرها

ادعیه اسلامی و مجرب به جهت دفع بلا هنگام خروج از خانه

ادعیه اسلامی و مجرب به جهت دفع بلا هنگام خروج از خانه

در صورتی که می خواهید از بلا ها، خطرات، سختی ها و گرفتاری ها در طول روز و زندگی روزمره و همین طور زمانی که از خانه خارج می شوید در امان باشید و توسط خطرات و شر تهدید نشوید ادعیه اسلامی و مجرب به جهت دفع بلا هنگام خروج از خانه می تواند نتیجه دهد.

208626278670 ادعیه اسلامی و مجرب به جهت دفع بلا هنگام خروج از خانه
ادعیه اسلامی و مجرب به جهت دفع بلا هنگام خروج از خانه

ادعیه اسلامی و مجرب به جهت دفع بلا هنگام خروج از خانه,دعای خروج از خانه,دعاي خروج از خانه,دعای خروج از خانه بهایی,دعای خروج از خانه در مفاتیح,دعای خروج از خانه برای سفر,دعا خروج از خانه,دعای هنگام خروج از خانه,دعای خروج جن از خانه,دعای خروج مورچه از خانه,دعا برای خروج از خانه,دعای ورود و خروج از خانه,دعا هنگام خروج از خانه,دعا برای خروج جن از خانه,بهترین دعا هنگام خروج از خانه,دعا به هنگام خروج از خانه

ادعیه اسلامی و مجرب به جهت دفع بلا هنگام خروج از خانه

اول: اسلام براى ورود به منزل و خروج از آن آداب مهمى دارد كه رعایت آن آداب بر هر فرد مسلمانى لازم است. امیرالمؤمنین علیه السلام مى ‏فرماید : هرگاه یكى از شما داخل در خانه خود شد، بر اهل خانه سلام كند، اگر نبودند ، بگوید : سلام بر ما از جانب پروردگار و نیز سوره اخلاص را بخواند كه زُداینده فقر است‏ . در روایت مهمى آمده : وقتى قصد خروج از منزل كردى بگو :

بِسْمِ اللّهِ وَلا حَوْلَ ولا قُوَّةَ إِلّا بِاللّهِ تَوَكَّلْتُ عَلَى اللّهِ‏   به نام خداوند هیچ قدرت و قوتى نیست مگر با كمك خداوند ، واگذار مى‏ كنم كارهایم را بر خدا .

اینم ببین:  دستور و دعای سریع الاثر جهت جلب عشق و مهر و محبت

چون گفتى : «بسم اللّه»، ملكى مى ‏گوید : راهنمایى شدى ، چون گفتى : «لا حول و لا قوة الا باللّه»، مى ‏گوید : از هر شرى حفظ شدى ، چون گفتى : «توكلت على اللّه»، مى گوید. خداوند تو را كفایت كرد ؛ در این حال است كه شیطان مى ‏گوید : چه كنم با بنده ‏اى كه راهنمایى شده و حفظ گردیده و او را كفایت كرده ‏اند . سپس «قل هو اللّه» را از جانب راست و چپ و روبرو و پشت سر و بالاى سر و زیر پا بخوان كه در تمام روز در امان خدا باشى . و وقتى وارد منزل شدى ، بر اهل بیت خود سلام كن ، اگر نبودند بگو :

بِسْمِ اللّهِ وَبِاللّهِ وَالسَّلامُ عَلى‏ رَسُولِ اللّهِ وَالسَّلامُ عَلَیْنا وَعَلى‏ عِبادِ اللّهِ الصَّالِحینَ‏   به نام خداوند و سلام و درود بر فرستاده خداوند ، و سلام و درود بر ما و بر بندگان صالح خدا .

 

دوم: از حضرت امام صادق علیه السّلام‏ نقل شده است انسان زمانى كه خواست از خانه خارج شود، هنگام نیّت خروج سه مرتبه بگوید: اللّه اكبر و سه مرتبه

بِالِلَّهِ اَخْرُجُ وَ بِالِلَّهِ اَدْخُلُ وَ عَلَى الِلَّهِ اَتَوَكَّلُ
به كمك خدا بیرون میروم، و به كمك خدا وارد می شود، و بر خدا توكّل می كنم.

آنگاه بگوید:

اَللّهُمَّ افْتَحْ لى فى وَجْهى هذا بِخَیْرٍ وَ اخْتِمْ لى بِخَیْرٍ وَقِنى شَرَّ كُلِّ دآبَّةٍ اَنْتَ آخِذٌ بِناصِیَتِها اِنَّ رَبّى عَلى صِراطٍ مُسْتَقیمٍ
خدایا در این روز به رویم بگشا به خیر، و برایم پایان‏ بده به خیر، و از شرّ هر جنبنده ‏اى تو كه گیرنده مهارش هستى حفظم كن، به درستى كه پرودرگارم بر راهى مستقیم است‏.

اینم ببین:  دعای دفع بلا رهایی از سختی ها و گرفتاری های زندگی

پیوسته در پناه خداى عزّ و جلّ باشد، تا به همان مكانى كه در آن بود بازگردد.

 

سوم: امام محمد باقر علیه السلام می فرمایند : هنگام خروج از منزل (برای رسیدن به مطلوب)
این دعا را بخوان.

بِسم الله الرحمن الرحیم حَسْبی اللهُ تَوَكَّلْتُ عَلَی اللهِ اللهمَّ إنّی أسئلُكَ خَیْرَ اُموُری كُلّها و اعوذُ بِكَ مِنْ خِزْی الدّنْیا و عَذابِ الاخِرَةِ

چهارم : از امام زین العابدین علیه السّلام روایت شده است‏ كه به هنگام بیرون رفتن از در خانه بگوید:

بِسْمِ اللَّهِ آمَنْتُ بِاللَّهِ وَ تَوَكَّلْتُ عَلَى اللَّهِ
به نام خدا، ایمان آوردم به خدا، و بر خدا توكل كردم.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *