آخرین خبرها

آیات قرآنی مجرب برای داشتن آرامش درونی و زندگی خوب و افزایش محبت

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار دعاشفا به آیات قرآنی مجرب برای داشتن آرامش درونی و زندگی خوب و افزایش محبت پرداخته ایم. برای ایجاد آرامش و دوستی و‌ صلح و مهر و محبت دعای مجرب و قوی عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

C259E81E-630A-4C2B-818C-7AEBA0705A54-300x215 آیات قرآنی مجرب برای داشتن آرامش درونی و زندگی خوب و افزایش محبت

آیات قرآنی مجرب برای داشتن آرامش درونی و زندگی خوب و افزایش محبت,آیات مخصوص زندگی بهتر,آیات مجرب برای بهتر زندگی کردن,دستورات و آیات قرانی برای زندگی,آیات قرآنی برای ایجاد آرامش و صلح,آیات قرآنی برای دوستی و محبت,آیات قرآنی برای بهتر شدن زندگی و ایجاد آرامش و دوستی و محبت

آیات قرآنی مجرب برای داشتن آرامش درونی و زندگی خوب و افزایش محبت 

اگر به دستورات قرآن عمل شود …

۱️ اگر هر کس به سوره اعراف ٣١
(کلو و اشربوا و لا تسرفوا ) توجه میکرد : دیگر هرکس به اندازه نیازش غذا می خورد و پر خوری نمی کرد ، انواع بیماری ها کم می شد

۲️ اگر هرکس به سوره ملک ایه ١۵ (وامشوا فی مناکبها و کلو من رزقه) توجه می کرد : راه رفتن را در برنامه روزانه خود پیش می گرفت و از فواید آن بهره می برد.

۳️ اگر هر کسی به سوره بقره آیه ٨٣
(و قولوا لناس حسنا) توجه می کرد : دیگر عصبانی نمی شد و دعوا و بدگویی از جامعه رخت بر می بست.

۴️ اگر هر کس به سوره اسرا ایه ٣٧ ( ولا تمش فی الارض مرحا ) توجه می کرد : دیگر کسی برای جلب توجه دیگران و فخر فروشی و خودنمایی با غرور راه نمی رفت .

اینم ببین:  دعای حضرت فاطمه زهرا (س) برای حاجت روایی – دعای برآوردن شده حاجت

۵️ اگر هر کس به سوره نور آیه٣٧ ( رجال لا تلهیهم تجاره و لا بیع عن ذکر الله و اقام الصلاه و…) عمل می کرد : برگرفته از کانال باغ دعا دیگر هنگام اذان بازارها از مردم خالی می شد و همه به صف نماز می ایستادند، و صفا و صمیمیت و دوستی و معنویت فرا گیر می شد خداوند برکاتش را بر ما نازل می کرد.

۶️ اگر هر زنی به سوره نور آیه ٣١
( و لا یبدین زینتهن الا لبعولتهن ) عمل می کرد : دیگر زنی برای غیر شوهرش آرایش نمی کرد و بسیاری از زندگی ها آرامش می یافت و جوان ها کمتر به گناه کشیده می شدند.

۷️ اگر هر کسی به سوره نور ۳۰
(قُل لِّلْمُؤْمِنِینَ یَغُضُّوا مِنْ أَبْصَارِهِمْ ) عمل می کرد : دیگر کسی به نامحرم نگاه نمی کرد و تیر زهر آگین شیطان به قلبش وارد نمی شد و این همه فساد رایج نمی شد.

۸️ اگر هر دختر و پسر جوان به سوره نور ایه ٣٣ ( ولیستعفف الذین لا یجدون نکاحا حتی یغنیهم الله من فضله ) عمل می کرد : دیگر به بهانه نداشتن موقعیت ازدواج، گناه نمی کردند و صبر می کردند تا خدا آنها را با فضلش بی نیاز کند.

۹️ اگر هر کسی به سوره نور ایه ١٩
(ان الذین یحبون ان تشیع الفاحشه فی الذین ءامنوا لهم عذاب الیم ) توجه می کرد : دیگر کسی دوستش را به گناه دعوت نمی کرد و زمینه گناه و معصیت را برای یکدیگر فراهم نمی کردند و سلامت جامعه را از بین نمی بردند.

۱۰ اگر شما بزرگوار که این متن را می خوانید به سوره اعراف ١٩٩
( و امر بالمعروف ) عمل بکنید و این پیام را نشر دهید شاید تعداد بیشتری آن را یاد بگیرند و به آن عمل کنند و شما هم در ثواب آن شریک شوید.

اینم ببین:  دعای مجرب آمرزش مردگان و رهایی از گناهان سریع التاثیر

برگرفته از سایت دعایاب

درباره‌ی gobadi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *