آخرین خبرها

آثار و برکات گفتن ذکر استغفر الله ربی و اتوب الیه جهت آمرزش گناهان

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار دعاشفا به آثار و برکات گفتن ذکر استغفر الله ربی و اتوب الیه جهت آمرزش گناهان پرداخته ایم. برای آمرزش و بخشش گناهان از درگاه خداوند متعال ذکر مجرب و قوی استغفار را بخوانید که ان شالله کارگشا باشد.

3CC8F444-DE74-4E45-8D82-C583FF0C170B-300x225 آثار و برکات گفتن ذکر استغفر الله ربی و اتوب الیه جهت آمرزش گناهان   

آثار و برکات گفتن ذکر استغفر الله ربی و اتوب الیه جهت آمرزش گناهان,خواص و فواید گفتن ذکر استغفار,ذکر استغفر الله ربی و اتوب الیه برای بخشش گناهان,خواص و فضیلت ذکر استغفار,ذکر استغفار برای بخشش گناهان,ذکر استغفار برای گشایش رزق و روزی,فواید فراوان ذکر استغفار,ذکر استغفار برای بچه دار شدن

آثار و برکات گفتن ذکر استغفر الله ربی و اتوب الیه جهت آمرزش گناهان

یکی دیگر از ذکرهای بسیار مهم استغفار است که مشهورترین صیغه آن (استغفر الله ربی و اتوب الیه) که از آثار آن بخشش گناهان، گشایش در رزق و حتّی سبب بچه دار شدن است.

یکی دیگر از اذکار مهّم دعاء مکروب یا ذکر یونسیّه است و آن ذکر (لا اله الاّ انت سبحانک انّی کنت من الظالمین) است.

که برای این ذکر آثار فراوانی ذکر شده است که ما در مبحثی جداگانه به طور مفصل به آن پرداخته ایم . که قابل مراجعه برای شما عزیزان هست.

نکته قابل توجه این که آنچه در بحث ذکر مهّم و در درجه بالاتری از نظر کیفیت است ذکر قلبی است نه ذکر لسانی بدون توجّه. و دیگر آن که این ذکر گفتن لطمه ای به سیر طبیعی زندگی ما نزند و ما تنها برای قرب الهی و زنده نگه داشتن یاد خدا در تمام ساعات و حالات عمر خویش به آن بپردازیم نه کسب قدرتها و ارضای هواهای نفسانی که امری ناپسند و مذموم است.

اینم ببین:  دعای رفع مشکلات بلا ها و گرفتاری های سخت پرخیر

منبع : سایت دعاشفا مرجع کامل ذکر و دعاهای قرآنی

درباره‌ی gobadi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *