آخرین خبرها

دعا برآمدن حاجات و مهمات در زندگی و روزی گرفتن

اگر می خواهید در زندگی به رزق و روزی زیادی دست یابید و مشکلات مالی تان حل شود. پیشنهاد می کنیم که در ادامه این مطلب از سایت دعا شفا دعا برآمدن حاجات و مهمات در زندگی و روزی گرفتن را بخوانید. ان شاء الله که نتیجه مطلوب حاصل می شود. اگر گره مالی دارید باز می شود.

,دعای برآمدن حاجت,دعا برای برآمدن حاجت,دعای مجرب برای برآمدن حاجت,دعا برآمدن حاجت,دعا برای برآمدن حاجتهای ضروری,دعا جهت برآمدن حاجت,دعا به جهت برآمدن حاجتهای ضروری,دعا برای برآمدن هر حاجتی (٢),دعای برآمدن حاجات,دعا برای برآمدن حاجات,دعا جهت برآمدن حاجات

-برآمدن-حاجات-و-مهمات-در-زندگی-و-روزی-گرفتن دعا برآمدن حاجات و مهمات در زندگی و روزی گرفتن

دعا برآمدن حاجات و مهمات در زندگی و روزی گرفتن,دعای اجابت حاجت,دعای اجابت حاجت شب جمعه,دعای اجابت حاجت زیر باران,دعای اجابت حاجت از امام رضا,دعای اجابت حاجت در مفاتیح,دعای اجابت حاجت از امام زمان,دعای اجابت حاجت در سه روز,دعای اجابت حاجت سریع الاجابه,دعای اجابت حاجت در ماه رمضان,دعای اجابت سریع حاجت

از شیخ بهاءالدین عاملی رسیده که در شب جمعه این دعا را بر چهل و یک دانه گندم بخواند و بر بام خانه ریزد تا مرغها بخورند اگر حاجتش روا نشود بر من بد گویند.

بِسْمِ الله الرّحْمنِ الرّحیم

لا اِلهَ اِلاَّ اللهُ بِعَوْنِکَ وَ قُدْرَتِکَ

لا اِلهَ اِلاَّ اللهُ بِحَقِّکَ وَ حُرْمَتِکَ

لا اِلهَ اِلاَّ اللهُ فَرَجاً فَرِّجنی مِنْ اَمْری فَرَجاً وَ مَخْرَجاً

رَبَنّا یا اَرْحَمَ الرّاحِمینَ

به هر دانه گندم یک بار بخواند.

به جهت برآورده شدن حوائج، مداومت بر ذکر “یا ذوالجلال و الاکرام” به تعداد حداقل 9 مرتبه در روز فراموش نشود. مدامت بر این اسم، باعث پیدا کردن بزرگی و حشمت است در بین مردم.

اینم ببین:  دعای عظیم توسل برای رسیدن به حاجات و مهمات زندگی پرخیر

(وَ یَبقی وَجهُ رَبِّکَ ذُوالجَلالِ وَ الإکرام ) و باقی بماند ذات پروردگارت که صاحب بزرگی و شوکت مطلق است.

دعا حاجات و مهمات و روزی فوری

حضرت امام جعفر صادق (ع) را که نماز جعفر بجا آوردند، پس دستها را بلند کردند و این دعا خواندند.

“یَا رَبِّ یَا رَبِّ” به قدری که یک نفس وفا کند “یَا رَبَّاهْ یَا رَبَّاهْ” به قدر یک نفس “رَبِّ رَبِّ” باز به قدر یک نفس “یَا اللَّهُ یَا اللَّهُ” باز به قدر یک نفس “یَا حَیُّ یَا حَیُّ” به قدر یک نفس “یَا رَحِیمُ یَا رَحِیمُ” باز به قدر یک نفس “یَا رَحْمَانُ یَا رَحْمَانُ” هفت مرتبه “یَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِینَ” هفت مرتبه.

پس خواندند :

“اللَّهُمَّ إِنِّی أَفْتَتِحُ الْقَوْلَ بِحَمْدِکَ وَ أَنْطِقُ بِالثَّنَاءِ عَلَیْکَ وَ أُمَجِّدُکَ وَ لا غَایَةَ لِمَدْحِکَ وَ أُثْنِی عَلَیْکَ وَ مَنْ یَبْلُغُ غَایَةَ ثَنَائِکَ وَ أَمَدَ مَجْدِکَ وَ أَنَّی لِخَلِیقَتِکَ کُنْهُ مَعْرِفَةِ مَجْدِکَ وَ أَیَّ زَمَنٍ لَمْ تَکُنْ مَمْدُوحا بِفَضْلِکَ مَوْصُوفا بِمَجْدِکَ عَوَّادا عَلَی الْمُذْنِبِینَ بِحِلْمِکَ تَخَلَّفَ سُکَّانُ أَرْضِکَ عَنْ طَاعَتِکَ فَکُنْتَ عَلَیْهِمْ عَطُوفا بِجُودِکَ جَوَادا بِفَضْلِکَ عَوَّادا بِکَرَمِکَ یَا لا إِلَهَ إِلا أَنْتَ الْمَنَّانُ ذُو الْجَلالِ وَ الْإِکْرَامِ”.

سپس حضرت به من فرمود : «ای مفضل اگر حاجت مهمی داری این نماز را به جا آور و با این دعا (خدا را) بخوان و حاجتت را (از خدا) بخواه که خدا ان شاء الله برآورده می کند و به او اطمینان است» .

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *