آخرین خبرها

دعای قوی برای دوست داشتن جلب مهر و محبت تجربه شده

دعای قوی برای دوست داشتن جلب مهر و محبت تجربه شده

به شما عزیزان در یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت دعا شفا گره گشای قوی می آموزیم که سبب زیاد شدن مهر علاقه و همین طور جلب محبت می شود، اگر به کسی علاقه مند هستید و می خواهید زود تر به او برسید دعای قوی برای دوست داشتن جلب مهر و محبت تجربه شده نتیجه می دهد.

02783203682038 دعای قوی برای دوست داشتن جلب مهر و محبت تجربه شده
دعای قوی برای دوست داشتن جلب مهر و محبت تجربه شده

دعای قوی برای دوست داشتن جلب مهر و محبت تجربه شده,دعای جلب محبت شوهر,دعای جلب محبت شوهر به سمت زن,دعای جلب محبت شوهر از راه دور,دعای جلب محبت شوهر به زن,دعای جلب محبت شوهر قوی,دعاي جلب محبت شوهر,دعای جلب محبت شوهر فوری,دعای جلب محبت شوهر نسبت به زن,دعای جلب محبت شوهر قوی,دعا جلب محبت شوهر,دعای جلب محبت,دعای جلب محبت معشوق,دعای جلب محبت قوی,دعای جلب محبت سریع,دعای جلب محبت مادر شوهر,دعای جلب محبت همسر,دعاي جلب محبت,دعای جلب محبت

دعای قوی برای دوست داشتن جلب مهر و محبت تجربه شده

هر کس هفت مرتبه آیه ۷ از سوره ممتحنه «عسی ان یجعل بینکم و بین الذین عادیتهم منهم موده و اله قدیر، و الله غفور رحیم» را به کف دست خود بخواند و بدمد، سپس به صورت خود بکشد، هر که او را ببیند، دوستش دارد.

«معاذبن جبل» گوید: روز جمعه ای از نماز با رسول خدا (ص) بازماندم، حضرت فرمود: چه عاملی تو را از نماز جمعه بازداشت؟ عرض کردم.ای رسول خدا! یوحنای طلبی از من داشت و در خانه من در انتظارم بود ترسیدم که مرا باز دارد حضرت فرمود: آیا دوست داری که خدا قرض تو را رد نماید؟

اینم ببین:  دعای جلب محبت معشوق برای ازدواج,نوشتن دعای جلب محبت معشوق

گفتم: آری ای رسول خدا.حضرت فرمود: آیه ۲۵ و ۲۶ سوره آل عمران از (قل اللهم مالک الملک…) تا بغیر حساب را بخوان سپس بگو

– یا رحمان الدنیا و الاخره و رحیمهاما تعطی منهما ما تشاء و تمنه منهما ما تشاء اقض عنی دینی- ای رحمان دنیا و آخرت، ای رحیم دنیا و آخرت، به هر که بخواهی عطا می کنی و از هر که بخواهی منع می نمایی، بدهکاریم را ادا کن.

هرگاه چنین کنی اگر به گنجایش زمین از طلا قرض داشته باشی، خداوند ادا فرماید.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *