آخرین خبرها

دعای عظیم برای شروع روز و موفقیت در کار ها

دعای عظیم برای شروع روز و موفقیت در کار ها

به شما عزیزان در این مطلب از سایت دعا شفا گره گشایی را می آموزیم که تجربه شده و پر خیر و برکت است و سبب می شود اگر خدایی نکرده احساس می کنید در وضعیت سخت و بدی هستید از آن رها شده و موفقیت های بیشتری را در طول روز کسب کنید؛ در ادامه می توانید دعای عظیم برای شروع روز و موفقیت در کار ها را بخوانید و هر روز آن را صبح که از خواب برمی خیزید تکرار کنید.

27083627329679367 دعای عظیم برای شروع روز و موفقیت در کار ها
دعای عظیم برای شروع روز و موفقیت در کار ها

دعای عظیم برای شروع روز و موفقیت در کار ها,دعای موفقیت کاری,دعا موفقیت کار,دعای موفقیت در کاری,دعای موفقیت در کار و زندگی,دعای موفقیت در کار و همه امور,دعای موفقیت در محیط کار,دعاهای موفقیت در کار,دعای موفقیت در شروع کار,دعای کسب پول,دعای کسب مال,دعای کسب عزت,دعای کسب علم و دانش,دعای کسب شغل,دعای کسب رزق و روزی حلال,دعای کسب ثروت و روزی فوری,دعای کسب و کار جدید,دعای کسب مشتری,دعای کسب مقام,

دعای عظیم برای شروع روز و موفقیت در کار ها

امام صادق (ع) فرموده است: برخی دعاهاست که اگر کسی خواندن آن را در وقت خود فراموش کند، سزاوار است آن را قضا نماید و آن این است که هر روز پس از بامداد ده بار دعاهای زیر خوانده شود:

«لا اله الاالله وحده لا شریک له، له الملک و له الحمد یحیی و یمیت و یمیت و یحیی و هو حی لا یموت بیده الخیر و هو علی کل شی قدیر»

«معبودی جز خدا نیست، تنهاست. شریکی ندارد. مالکیت و ستایش از آن اوست. زنده می کند و می میراند. می میراند و دوباره زنده می کند. زنده ای است که نمی میرد. تمام نیکیها به دست اوست و بر هر چیزی تواناست.

اینم ببین:  ختم مجرب کسب ثروت عظیم و موفقیت های مالی

«اعوذ بالله السمیع العلیم»

«به خداوند شنوای دانا پناهنده می شوم.»

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *