آخرین خبرها

دعایی بسیار قوی جهت ترک شرب خمر و فسق و فجور

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار دعاشفا به دعایی بسیار قوی جهت ترک شرب خمر و فسق و فجور پرداخته ایم. برای ترک مشروبات الکلی و ترک شرب خمر و تک فسق‌ و فجور و کارهای ناشایست دعای مجرب و قوی‌ عنوان شده را بخوانید که ان شالله کارگشا باشد.

C315E80D-CE68-4463-AD04-C718965A9EA5-300x164 دعایی بسیار قوی جهت ترک شرب خمر و فسق و فجور

دعایی بسیار قوی جهت ترک شرب خمر و فسق و فجور،دعا مخصوص ترک کردن شراب,دعای نجات از مشروبات الکلی,دعای خلاصی از شرب خمر,دعای نخوردن مشروب و شرب خمر،دعا برای ترک کردن فسق,دعا برای ترک شرب خمر،دعایی برای ترک شرب خمر و کارهای بد

دعایی بسیار قوی جهت ترک شرب خمر و فسق و فجور 

دعای قوی و مجرب ترک مشروبات الکلی و شرب خمر :

خمر و قمار دو عملی است که شیطان به مدد آنها بین انسانها دشمنی و نفاق ایجاد کرده و فسق و فجور را به وسیله آنها اشاعه داده و آدمی را از رحمت الهی محروم میکند.

انسانی که طالب عزت و سلامتی خود و خانواده اش میباشد، باید به هیچ روی دور این امور نگردد و از محاسنی که به آن امور میپردازند دوری گزیند.

دعا این است :

بسم الله الرحمن الرحیم

یا ایها الناس قد جاءتکم موعظه من ربکم و شفاء لما فی الصدور و هدی و رحمه للمؤمنین یا ایها الذین امنوا انما الخمر المیسر و الا نصاب و الازلام رجس من عمل الشیطان فاجتنبوه لعلکم تفلحون انما یرید الشیطان ان یوقع بینکم العدواه و البغضاء فی الخمر و المسیر و یصدکم عن ذکر الله و عن الصلوه فهل منتهون واما ینزغنک من الشیطان نزع فا ستعذ باللّٰه انه سمیع علیم و قل رب اعوذ بک من همزات الشیاطین و اعوذ بک رب ان یحضرون قل جاء الحق ما یبدی البطل و ما یعید ذلک الفضل من اللّٰه و کفی بالله علیماً و توکل علی اللّٰه و کفی باللّٰه وکیلاً و للّٰه علم السموات و الارض و اللّٰه کل شی قدیر.

توجه :

نوشتن و حمل آیات فوق یا شستن آیات با گلاب و خوردن از آن و غسل کردن با آن باعث ترک اعمال میکردد.

منبع : سایت دعاشفا مرجع کامل ذکر و دعاهای قرآنی

اینم ببین:  نماز سریع الاجابه جهت وسعت روزی و عزیزشدن نزد خلق

درباره‌ی gobadi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *