آخرین خبرها

دعایى مجرب برای شفای بیماری و جلب مهر و‌ محبت دیگران

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار دعاشفا به دعایى مجرب برای شفای بیماری و جلب مهر و‌ محبت دیگران پرداخته ایم. دعایی برای بیماری لاعلاج‌‌ و سخت و شفای مریضی و جلب محبت و علاقه ی دیگران دعای مجرب و قوی عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

C2B3CBFE-2D23-4202-B634-619F274A7283-300x225 دعایى مجرب برای شفای بیماری و جلب مهر و‌ محبت دیگران

دعایى مجرب برای شفای بیماری و جلب مهر و‌ محبت دیگران,دعایى مجرب به جهت بیمارى لاعلاج,دعای جلب محبت تضمینی,دعای تضمینی برای درمان بیماری لاعلاج,دعای سریع الاجابه جلب محبت,بهترین دعای رفع بیماری لاعلاج,دعای قوی و تضمینی جلب مهر و محبت فوری

دعایى مجرب برای شفای بیماری و جلب مهر و‌ محبت دیگران

سید بن طاووس رحمه اللّه در مھج الدعوات نقل کرده از سعید بن ابى الفتح قمى که در داسط ساکن بود گفت : مرا مرضى عظیم بود که طبیبان از علاج آن عاجز بودند به این دعا عمل کرده شفا یافتم.

از حضرت امام صادق علیه السلام مروى است که پیغمبر صلى اللّه علیه و آله فرمود: ھر که را مرضى باشد بعد از نماز صبح چھل بار بگوید و دست بر آنجا که علت باشد بمالد از آن صحت یابد.

الحمدللّه رب العالمین حسبنا اللّه و نعم الوکیل تبارک اللّه احسن الخالقین و لا حول و لا قوه الا باللّه العلى العظیم.

************************************************

دعای جلب محبت

دعای زیر را ۱۱ مرتبه بخوانید به این نیت که محبت شما در دل شخص مورد نظر بیفتد.

بسم الله الر حمن الرحیم وَالضُّحَی وَاللَّیْلِ إِذَا سَجَی مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَی وَلَلْآخِرَهُ خَیْرٌ لَّکَ مِنَ الْأُولَی وَلَسَوْفَ یُعْطِیکَ رَبُّکَ فَتَرْضَی أَلَمْ یَجِدْکَ یَتِیمًا فَآوَی وَوَجَدَکَ ضَالًّا َهَدَی وَوَجَدَکَ عَائِلًا فَأَغْنَی فَأَمَّا الْیَتِیمَ فَلَا تَقْهَرْ العجل العجل العجل الساعه الساعه الساعه الوحا الوحا الوحا فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه

خواندن آیه ۲۶ سوره ال عمران برای ۹۵ بار و خواستن محبت از خدا نیز بسیار موثر است.

اینم ببین:  دعایی بسیار مجرب جهت جلب محبت معشوق و زیاد شدن محبت همسر و شخص مورد نظر

برگرفته از سایت دعایاب

درباره‌ی gobadi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *