آخرین خبرها

دعای کارگشایی بسیار آسان و مجرب و قوی

دعای کارگشایی بسیار آسان و مجرب و قوی

-کارگشایی-مجرب-150x150 دعای کارگشایی بسیار آسان و مجرب و قوی
دعای کارگشایی بسیار آسان و مجرب و قوی , دعای کارگشایی , دعای گشایش کار , دعای رفع مشکل و کار , دعای کارگشایی قوی و فوری , دعا کارگشا , دعا برای کارگشایی , دعای مجرب گشایش کار , کارگشایی خیلی مجرب , سایت دعا شفا , دعای طلب حاجت , دعای برآورده شدن حاجت , دعای حاجت روا شدن ,

هرگاه کسی در مشکلی فرو مانده بود و راه نجات را در او نمی‌بیند و سرگردان و ناامید گشته؛ باید در روز یکشنبه در ساعت شمس بر روی سه برگ درخت این دعای کارگشایی بسیار آسان و مجرب و قوی را نوشته و در آب روان بیندازد.
بسم الله الرحمن الرحیم
الله الغالب الله القاهر الله الناصر الحق به الحول و القوه ان کانت الا صیحه واحده فاذا هم خامدون یا ارحم الراحمین و صلی الله علی محمد و آله الطیبین و الطاهرین یا شکیکفی یا باسط یا هو یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله .
برگرفته از کتاب  میرداماد کبیر .

 

توجه :
پس از اذان صبح روز یکشنبه تا زمان طلوع آفتاب ، زمان انجام این عمل است.

 

ختمی مجرب برای کارگشایی – ختم گشایش کارها

هر شب به تعداد یکصدویازده مرتبه ذکر شریف یَا عَالِیُ یَا کَافِیُ را بخواند و بر این امر مداومت نماید. در گشایش تمامی امورات بسیار مجرب و موثر است.

دستورالعملی برای کارگشایی و رفع مشکلات

برای رفع مشکلات ، در روز جمعه ، سوره مبارکه هود را با نیت و توجه قلبی ، سیزده مرتبه بخواند ، کارش گشایش می یابد و یقینا مشکلاتش رفع میگردد.

ذکری برای کارگشایی جمیع حاجات

در کتاب بحر المنافع از یک اسم هندی (به عنوان اسم اعظم) یاد شده که هر گاه کار مهمی پیش بیاید این ذکر را تکرار کند و در پی کار مهم برود : کلمه اهنوس را هفت مرتبه تکرار کند.

اینم ببین:  دعای رفع حاجات و رسیدن به خواسته های عظیم و مهم

 

لوح اهنوس برای کارگشایی و باطل السحر و افزایش رزق و روزی و در واقع برای جمیع حاجات کاربرد دارد و معمولا بر روی فلز نقره یا هفت جوش انجام میشود.

 

ذکری مجرب برای کارگشایی و رفع مشکل
برای رفع مشکل و گشایش کار ، نیت کند و در آخر شب یا هنگام سحر به مدت سه روز و روزی ۵۴۴ مرتبه قرائت کند این ذکر را یا رئوف یا رحیم .

*****

دعای کارگشایی بسیار آسان و مجرب و قوی , دعای کارگشایی , دعای گشایش کار , دعای رفع مشکل و کار , دعای کارگشایی قوی و فوری , دعا کارگشا , دعا برای کارگشایی , دعای مجرب گشایش کار , کارگشایی خیلی مجرب , سایت دعا شفا , دعای طلب حاجت , دعای برآورده شدن حاجت , دعای حاجت روا شدن , دعای اهنوس , ذکر و دعای اهنوس , طلسم اهنوس برای کارگشایی

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *