آخرین خبرها

دعای طلب حاجت – دعای حاجت فوری

دعای طلب حاجت – دعای حاجت فوری

دعا و رقعه برآورده شدن حاجت – دعای طلب حاجت – دعای حاجت فوری

-طلب-حاجت-150x150 دعای طلب حاجت - دعای حاجت فوری
دعای طلب حاجت , دعای حاجت , دعای حاجت گرفتن , دعای حاجت روا شدن , دعای رفع حاجت , دعای رفع مشکل , دعا برای حاجت , دعای حاجت مجرب , دعای سریع الاجابه حاجت , دعای حاجت فوری , دعای طلب حاجت – دعای حاجت فوری

رقعه اى که براى حاجت در آب جارى یا چاه انداخته مى شود : ششم در تحفه الزّائر است که از حضرت صادق علیه السلام منقول است که هرگاه تو را حاجتى بسوى خداى تعالى باشد یا از امرى خائف و ترسان باشى در کاغذى بنویس : بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ اَللّهُمَّ اِنّى اَتَوَجَّهُ اِلَیْکِ بِاَحَبِّ الاَْسْمآءِ اِلَیْکَ وَاَعْظَمِها لَدَیْکَ وَاَتَقَرَّبُ وَاَتَوَسَّلُ اِلَیْکَ بِمَنْ اَوْجَبْتَ حَقَّهُ عَلَیْکَ بِمُحَمَّدٍ وَعَلِی وَفاطِمَهَ وَالْحَسَنِ وَالْحُسَیْنِ وَعَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَمُحَمَّدِ بْنِ عَلِی وَجَعْفَرَ بْنِ مُحَمَّدٍ وَمُوسَى بْنِ جَعْفَرٍ وَعَلِىِّ بْنِ مُوسى وَمُحَمَّدِ بْنِ عَلِی وَعَلِىِّ بْنِ مُحَمَّدٍ وَالْحَسَنِ بْنِ عَلِی وَالْحُجَّهِ الْمُنْتَظَرِ صَلَواتُ اللَّهِ عَلَیْهِمْ اَجْمَعینَ اکْفِنى کَذا وَکَذا. به نام خداى بخشاینده مهربان خدایا من به تو رو کنم به محبوبترین نامها در پیشگاهت و بزرگترین آنها در نزدت و تقرب و توسل جویم بدرگاهت بوسیله کسانى که حقشان را بر خود واجب کردى (یعنى ) به محمد و على و فاطمه و حسن و حسین و على بن الحسین و محمد بن على و جعفر بن محمد و موسى بن جعفر و على بن موسى و محمد بن على و على بن محمد و حسن بن على و حجت منتظر که درودهاى تو بر همه ایشان باد کفایت کن مرا از چنین و چنان. یعنى حاجت خود را ذکر کنى پس رقعه را به پیچ و دربندقه اى از گِل بگذارد و درمیان آب جارى یا چاهى بینداز که حق تعالى بزودى فرج کرامت فرماید. مفاتیح الجنان ، حاج شیخ عباس قمی.

اینم ببین:  دعای مجرب رفع و درمان زگیل

 

دعایی مجرب برای طلب حاجت :

از شیخ بهایی (رحمه الله علیه) نقل شده که ایشان فرموده اند : در شب جمعه این دعا را بر چهل و یک دانه گندم بخواند(به هر دانه گندم یک بار بخواند) و بر بام خانه ریزد تا مرغها بخورند اگر حاجتش روا نشود بر من بد گویند.

بِسْمِ الله الرّحْمنِ الرّحیم

(لا اِلهَ اِلاَّ الله ُبِعَوْنِکَ وَ قُدْرَتِکَ لا اِلهَ اِلاَّ اللهُ بِحَقِکَ وَ حُرْمَتِکَ لا اِلهَ اِلاَّ اللهُ فَرَجاً فَرَجَنی مِنْ اَمْری فَرَجاً وَ مَخْرَجاً رَبَنّا یا اَرْحَمَ الرّاحِمینَ)

 

ذکر و نمازی برای طلب حاجت فوری

برای طلب حاجت و حاجت رواشدن فوری ، در ابتدا دو رکعت نماز به همان نیت بخواند و سپس بلافاصه ذکر شریف ذیل را شروع نماید و هزار مرتبه تکرار کند. حاجتش به اذن خداوند تبارک و تعالی انجام خواهد شد. این ذکر را بخواند :

کهیعص اِکفِنی حمعسق اِرحِمنی سُبحانَ القادِرُ القاهِرُ الکافی

 

دعایی برای جلوگیری از فرار فرزند از منزل

برای جلوگیری از فرار فرزندان از منزل ، هفت مرتبه آیه شریفه ذیل را بر تکه ای از نان جو بخواند و به فرزندش بخوراند. کاملا فکر فرار از سرش خارج میشود. آیه ذیل را بخواند :

(یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اصْبِرُوا وَصَابِرُوا وَرَابِطُوا وَاتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُون)  ( آل عمران۲۰۰)

 

ذکری مجرب برای طلب حاجت و حاجت روا شدن

برای طلب حاجت فوری ، پس از نماز هزار مرتبه استغفرالله و اتوب الیه بگوید و پس از آن ، بلافاصله یکصد مرتبه الحمدلله رب العالمین بگوید و در خاتمه طلب حاجت نماید. برای حاجت بسیار مهم میتواند این عمل را سه جمعه متوالی ادامه دهد. مجرب و موکد است.

اینم ببین:  آثار ذکر یاودود برای ایجاد مهر و محبت و دوستی بین زوجین

 

اگر خواهی نیازمند ومحتاج نشوی
برای طلب حاجت و حاجت روایی و رفع تمامی مشکلات معیشتی و مادی ، نیت کند و بسم الله گوید و به مدت ۴۰ روز و هر روز پس از نماز عشاء یک مرتبه سوره واقعه را قرائت نماید

 

*****

 

دعای طلب حاجت – دعای حاجت فوری , دعای طلب حاجت , دعای حاجت , دعای حاجت گرفتن , دعای حاجت روا شدن , دعای رفع حاجت , دعای رفع مشکل , دعا برای حاجت , دعای حاجت مجرب , دعای سریع الاجابه حاجت , دعای حاجت فوری , دعایی برای جلوگیری از فرار فرزند از منزل

 

 

 

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *