آخرین خبرها

دعای بخت گشایی فوری – ازدواج و گشایش بخت مجرب

دعای بخت گشایی فوری – ازدواج و گشایش بخت مجرب

بخت گشایی بسیار مؤثر و قوی

-بازکردن-بخت-بسته-شده-150x150 دعای بخت گشایی فوری - ازدواج و گشایش بخت مجرب
دعای بخت گشایی فوری – ازدواج و گشایش بخت مجرب

جهت گشایش بخت دختران و دوشیزگانی که به جهت مجرد ماندن دچار افسردگی شده یا ناراحتند و خواستگار ندارند به نیت گشایش بخت و با ایمان و اخلاص دو رکعت نماز بخواند و سپس بر پوست آهو و یا کاغذ کاهی یا زرد رنگ و بدون خط بنویسد سوره احزاب را و سپس قرار دهد آنرا در کوزه ای و آن را در همان خانه و اتاقی که دختر مجرد و یا بدون خاستگار زندگی میکند قرار دهد و سپس هر روز کمی صدقه دهد.  اگر با اخلاص و نیت خالص قلبی و با توکل به خداوند سبحان این اعمال را انجام دهد و در نماز اول وقتش هم دقت کافی داشته باشد، به اذن خداوند به قدر کافی خاستگار پیدا شود و ازدواجش بزودی انجام میگردد و این عمل مجرب و بسیار موثر و فوری است.

 

دعای بخت گشایی قرآنی

برای بخت گشایی دختران ، صبح روز جمعه آیه چهل و نهم از سوره مبارکه ذاریات را در کاغذ بدون خط و با گلاب و زعفران بنویسد و به گردن بیاویزد. بختش به اذن خداوند متعال باز میشود.

 

دستورالعملی مجرب برای گشایش بخت

برای گشایش بخت ، سوره مبارکه احزاب را در کاغذ بدون خط بنویسد و در یک ظرف دربسته قرار دهد و سپس آنرا روی تاقچه اتاق یا در مکان بلندی در اتاق قرار دهد.

 

*****

بخت گشایی فوری , شکستن طلسم ازدواج , باز شدن طلسم ازدواج , ابطال سحر و بخت گشایی , دعای باز شدن بخت و اقبال , باز کردن بخت بسته , دعای باز کردن بخت دختر و پسر , دعای بخت گشایی قوی , دعای بخت گشایی سریع دختر , دعای گشایش بخت مجرب , دعای گشایش بخت و اقبال , دعای گشایش بخت و ازدواج

اینم ببین:  دعای بسیار مجرب برای بخت گشایی فوری و ازدواج کاملا تضمینی

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *