آخرین خبرها

دستورالعمل کلیدی نماز حاجت برای حاجت روا شدن

دستورالعمل کلیدی نماز حاجت برای حاجت روا شدن

دعای-طلب-حاجت-150x150 دستورالعمل کلیدی نماز حاجت برای حاجت روا شدن
دستورالعمل کلیدی نماز حاجت برای حاجت روا شدن , نماز حاجت , روش انجام نماز حاجت , نماز حاجت روا شدن , نماز و دستور العمل طلب حاجت , نماز و دعای طلب حاجت , نماز حاجت چیست , نماز براورده شدن حاجت , نماز حاجت مجرب و فوری , نماز و دعای مجرب حاجت ,

از حضرت امام رضا (علیه السلام) دستورالعمل کلیدی نماز حاجت برای حاجت روا شدن : چون گرفتارى شدیدى برایت پیش آید که تو را غمگین سازد دو رکعت نماز بخوان ، در رکعت اول فاتحه و آیه الکرسى و در رکعت دوم فاتحه و انا اءنزلناه ، بعد قرآن را بر بالاى سر بگذار و ده بار بگو: (خداوندا! به حق آن کس که او را بر خلق خود به رسالت فرستادى و به حق همه آیه هاى قرآن و به حق کسانى که آنها را در آن مدح کرده اى بر تو و به حق تو بر آنها و هیچ کس را از تو به حق تو عارف تر نمى شناسم ) (یا سیدى یا الله ) و ده بار بگو: (به حق محمد (صلى الله علیه و آله و سلم)) و ده بار (به حق فاطمه ) و بعد یکى یکى ائمه را به همین نحو نام ببر تا به امام به حق امام زمان (علیه السلام) برسى از جاى خود بر نخواهى خواست مگر حاجت روا.
راوى گوید: به امام رضا (علیه السلام) عرض کردم : فدایت شوم دعایى براى برآمدن حاجتها به من تعلیم کن ، فرمود: چون کار مهمى با خدا دارى غسل کن و تمیزترین جامه ها را بپوش و عطر بزن و زیر آسمان برو و دو رکعت نماز کن و حمد و (قل هو الله احد) را ۱۵ بار بخوان و به رکوع برو و در رکوع نیز ۱۵ بار آنها را بخوان بعد سجده کن و در سجده بگو: (خداوندا! همه معبودها جز تو باطل است و تو حق مبینى ، حاجت … مرا هم اکنون روا بفرما)، و بر حاجت خود اصرار کن و چون حاجتت روا شد نماز شکر بجاى آر.
از امام ششم (علیه السلام): چون خداوند به نعمتى بر تو منت نهاد دو رکعت نماز بگزار در رکعت اول حمد و توحید بخوان و در رکعت دوم حمد و قل یا ایها الکافرون بخوان و در رکوع و سجده رکعت اول بگو: الحمدلله شکرا و حمدا حمدا و در رکعت دوم در رکوع و سجده بگو: (سپاس خدایى را که دعاى مرا مستجاب کرد و حاجتم را برآورد).
از امام ششم (علیه السلام): عافیت نعمتى است که قدرش مجهول است وقتى واجد آنى از آن غافلى و چون از دستش مى دهى . به یاد آن مى افتى ، و عافیت نعمتى است که از شکر آن عاجزى .
از حضرت زین العابدین (علیه السلام): هر که بگوید (الحمد لله ) شکر هر نعمت الهى را به جاى آورده .

اینم ببین:  دعای شیخ بهایی که رد خور ندارد و هر حاجت و خواسته ای را برآورده می کند

مکارم الاخلاق ، حسن بن فضل بن حسن طبرسى ، ترجمه عبد الرحیم عقیقى بخشایشى

*****

دستورالعمل کلیدی نماز حاجت برای حاجت روا شدن , نماز حاجت , روش انجام نماز حاجت , نماز حاجت روا شدن , نماز و دستور العمل طلب حاجت , نماز و دعای طلب حاجت , نماز حاجت چیست , نماز براورده شدن حاجت , نماز حاجت مجرب و فوری , نماز و دعای مجرب حاجت , نماز و دعای برطرف شدن مشکلات , دعای حوایج دنیوی و اخروی , دعای رفع مشکل , دعای برطرف شدن گرفتاری , دعا برای برطرف شدن مشکلات , دعای برای برطرف شدن مشکل

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *