آخرین خبرها

شرف شمس چیست و خواص شرف شمس

شرف شمس چیست و خواص شرف شمس

-الشمس-150x150 شرف شمس چیست و خواص شرف شمس
مطلبی در مورد شرف شمس و معنی و خواص آن , معنی شرف شمس , خواص شرف شمس , شرف الشمس چیست , زمان شرف الشمس , شرف شمس خواص , دعای شرف الشمس , دعای شرف شمس , فواید شرف الشمس , شرایط شرف شمس , انگشتر شرف شمس

قبلا در مورد شرف کواکب سخنانی ذکر گردید. شرف شمس چیست و خواص شرف شمس اینکه شرف هر کوکب در مقابل هبوط کوکب دیگر است و در واقع شرف هر کوکب ، همان قدرت درخشندگی و نهایت قدرت آن کوکب به شمار میرود.

شرف و هبوط هر یک از کواکب سبعه از لحاظ زمانی متفاوت است. شرف شمس و شرف زهره و شرف مریخ و عطارد هر سال یکبار اتفاق می افتد ولی شرف مشتری هر سیزده سال یکبار است و البته شرف زحل هر سی سال یکبار. برای انجام کارهای ماورایی دائمی ، انجام اعمال مربوط به هر کوکب در زمان رسیدن به درجه شرف ، توصیه میشود. (با رعایت شرایط مربوطه ).

برای مثال ، شرف زحل در ۲۱ درجه برج فلکی میزان است و شرف شمس در ۱۹ درجه حمل میباشد.

مقصود کلی این است که بر شرف هر یک از کواکب خواصی ویژه مترتب میگردد . مثلا اگر در شرف کوکب زهره اعمال تسخیر القلوب و ایجاد محبت و مقبول القول شدن انجام شود بسیار موثر و فوری است. همچنین در زمان شرف مشتری اعمال مهر و محبت و کارگشایی مفید است.

مهمترین و معروفترین کوکب خورشید ( شرف شمس ) میباشد و در زمان رسیدن به درجه اعلی (شرف) انجام اعمال مربوط به آن (با رعایت کامل شرایط) بسیار مفید و تاثیرگذار است و خواص طلسمات مربوط به شرف شمس برای گشایش کارها و افزایش رزق و روزی و برکت مال و عزت و دولت و …. میباشد.

برای تاثیر گذار بودن اعمال در هنگام شرف و هبوط کواکب مطابق طبع و طالع فرد، شرایط خاصی باید مراعات گردد که در اینجا مجال سخن نیست.

اینم ببین:  دعا بجهت باز کردن بسته شده - دعای کارگشایی مجرب

 

 *****

شرف شمس چیست و خواص شرف شمس , معنی شرف شمس , خواص شرف شمس , شرف الشمس چیست , زمان شرف الشمس , شرف شمس خواص , دعای شرف الشمس , دعای شرف شمس , فواید شرف الشمس , شرایط شرف شمس , انگشتر شرف شمس

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *