آخرین خبرها

دعای بیدار شدن از خواب صبح – دعای مجرب قرآنی

دعای بیدار شدن از خواب صبح – دعای مجرب قرآنی

-قرآنی-مجرب دعای بیدار شدن از خواب صبح - دعای مجرب قرآنی
دعای بیدار شدن از خواب صبح – دعای مجرب قرآنی

دستورالعملی برای بیدار شدن از خواب در موقع معین

برای بیدار شدن در وقت معین خصوصا برای افرادی که خوابشان سنگین است و عادت به بیدار شدن در صبح زود ندارند ، آیه آخر از سوره مبارکه کهف را قبل از خواب به همان نیت قرائت نماید. موثر و مجرب است. آیه شریفه ذیل :

قُلْ إِنَّمَا أَنَا بَشَرٌ مِّثْلُکُمْ یُوحَىٰ إِلَیَّ أَنَّمَا إِلَٰهُکُمْ إِلَٰهٌ وَاحِدٌ  فَمَن کَانَ یَرْجُو لِقَاءَ رَبِّهِ فَلْیَعْمَلْ عَمَلًا صَالِحًا وَلَا یُشْرِکْ بِعِبَادَهِ رَبِّهِ أَحَدًا (۱۱۰)

 

دعایی مجرب برای درمان درد ساق پا

برای برطرف شدن درد ساق پا ، آیه شریفه بیست و هفتم از سوره مبارکه کهف را هفت مرتبه بر ظرفی از آب پاک بخواند و آب را در سه نوبت بنوشد. آیه زیر را بخواند :

وَاتْلُ مَا أُوحِیَ إِلَیْکَ مِن کِتَابِ رَبِّکَ لَا مُبَدِّلَ لِکَلِمَاتِهِ وَلَن تَجِدَ مِن دُونِهِ مُلْتَحَدًا (۲۷)

 

دعایی قرآنی برای برطرف شدن تب

برای برطرف شدن تب ، آیات شریفه هشتم و نهم از سوره مبارکه کهف را در کاغذ بدون خط بنویسد و در زیر سر بنهد ، حتما تبش برطرف میشود :

وَإِنَّا لَجَاعِلُونَ مَا عَلَیْهَا صَعِیدًا جُرُزًا (۸) أَمْ حَسِبْتَ أَنَّ أَصْحَابَ الْکَهْفِ وَالرَّقِیمِ کَانُوا مِنْ آیَاتِنَا عَجَبًا (۹)

 

*****

دعای بیدار شدن از خواب صبح – دعای مجرب قرآنی ,

دعایی قرآنی برای برطرف شدن تب , دعایی مجرب برای درمان درد ساق پا , دعای بیدار شدن از خوب بموقع , دعای بیدار شدن از خواب در ساعت مشخص , دعای بیدار شدن از خواب در وقت معین , دعای بیدار شدن صبح زود , دعای بیدار شدن در ساعت مورد نظر , دعا برای بیدار شدن از خواب , دعای مجرب بیدار شدن از خواب

اینم ببین:  متن کامل دعای طلب حاجات و رسیدن به خواسته ها در زندگی

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *